a

קורסי מיינדפולנס לרופאים

קבוצות מדיטציה וקורסים למניעת שחיקה בהנחיית ד"ר אודרי מסאס

ד”ר אודרי מסאס-קפלן הינה מנתחת עיניים בכירה במקביל להיותה מורה מנוסה למיינדפולנס ותודעה.

לאחר לימוד וחקירה פילוסופיות מן המזרח, תקשורת ותודעה, בישראל, גרמניה וארה”ב בעשרים השנים האחרונות, אודרי הינה  מורה מוסמכת בארץ ובחו”ל.

מן היתר אודרי למדה במנזר Zen, השתתפה ב Non Dual Teachers Training של Dr Peter Fenner, וכן היתה חלק מקבוצת מאמנים בינלאומית (non dual coach) בקורס שנתי Radiant Mind בגרמניה. היא השתתפה ב Super Human Operating System של Ken Wilber, וב Mastery University של Tony Robbins בארצות הברית.

אודרי הייתה חלק ממועצת המנהלים של העמותה הישראלית “תובנה”ואחת המקימות של ה International Center for Non Dual Awareness.
MINDFULNESS for doctors

לאחרונה משתתפת אודרי בקורסים עם Thomas Huebl, מורה רוחני עכשווי, שהוביל את ועידת פסגת הטראומה הקולקטיבית (Collective Trauma Summit) בהשתתפותם של יותר מ 100,000 איש מכל העולם. היא גם משתתפת בפרויקט הבינלאומי, The Pocket Project, בנושא שינוי האקלים.

ד”ר אודרי מסאס מנחה סדנאות ,קבוצות מדיטציה וקורסים בארץ ובחו”ל. קורסים למניעת שחיקה (Burnout Prevention) מתאימים במיוחד לרופאים ומקצועות ההייטק. החל משנת 2012 היא מציעה הדרכות פרטניות וקבוצתיות אונליין.

הקורסים משלבים טכניקות שונות בהשראת great wisdom traditions לצד ממצאים של Neuroscience ומנחים עכשווים.

סגנון ההוראה של אודרי הינו אינטראקטיבי, מיידי וברור. ביצירת קוהרנטיות קבוצתית ונוכחות מתאפשרת חווית המציאות נכורה. בשל המעורבות המקצועית המלאה שלה, ד״ר מסאס מעבירה מהניסיון האישי שלה לשיפור נוכחות, זמינות יצירתיות והתקשורתיות בחיים היום יום.

מידע נוסף על קורסים:

קורס תקשורת אדיבה

קורס נוכחות למניעת שחיקה